سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
MR-HSE مروجان ایمنی،بهداشت و محیط زیست

flange earplugs   ایر پلاگهای پله ای :

 

ایر پلاگهای پله ای(flange earplugs   ) یکدسته از گوشی های حفاظتی هستندکه بمنظور کنترل صدا درون کانال گوش قرار گرفته و دارای 1 تا 4 پله یا لبه میباشند.

 

 

ایرپلاگ

 

 برای استفاده از ایر پلاگ های پله ای ابتدا لالة گوش را بطرف بالا و عقب کشیده (همانند شکل) سپس پلاگ را به آرامی همراه با چرخش در گوش قرار داده بگونه‌ای که همة پله های آن درون کانال گوش قرار گیرد.

ایرپلاگایرپلاگ

 

 

 خارج کردن گوشی بایستی به آرامی و با ملایمت همراه با چرخاندن گوشی انجام شود (جهت چرخاندن گوشی هنگام خارج کردن،  عکس جهت آن هنگام گذاشتن گوشی باشد).

گوشی ها ممکن است آلوده به  واکس گوش و یا مواد خارجی باشد که قبل از استفاده مجدد بایستی تمیز گردد .

 جهت تمیز کردن گوشی ها میتوانید از آب ولرم و صابون استفاده نمائید ولی از آنجا که برخی از گوشی ها در تماس با مواد شوینده کیفیت اولیه خود را از دست میدهند بهتر است  از پارچه یا دستمال تمیز نمدار جهت تمیز کردن گوشی استفاده کنید .

ü      گوشی خیس را هیچگاه درون گوش قرار ندهید .

استفاده از گوشی حفاظتی زمانی اثر بخش است که بصورت صحیح و مداوم استفاده شود .

 

 پس از استفاده،گوشی را در قوطی مخصوص خود قراردهید.

 

ü      گوشی های ایرپلاگ را دور از دسترس کودکان قرار دهید . 

 

پس از قراردادن پلاگ ، در محیط پر سروصدا کف دست را روی گوشها قرار داده و بردارید نبایستی تغییر قابل توجهی در میزان سروصدا احساس شود در غیر اینصورت گوشی را درست در گوش خود قرار نداده‌اید .

 هشدار :  سریع خارج کردن گوشی باعث آسیب به پردة گوش میشود .

 قبل از گذاشتن گوشی از سالم بودن بودن آن اطمینان حاصل کنید. اگر گوشی دارای زدگی یا پارگی است یا فاصلة بین پله ها نازک شده از گذاشتن آن درگوش خود داری نمائید چون ممکن است قسمتی از آن در هنگام خارج کردن در گوش شما باقی بماند. 

 

 

 

 

 

 

 




موضوع مطلب :

       نظر
جمعه 89 اسفند 13 :: 12:47 عصر
ایمنی ، بهداشت حرفه ای، محیط زیست